Doprava 

Zásielky doručujeme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS Slovakia ako balík. Doručenie je na nasledujúci pracovný deň od odoslania. Tovar, ktorý je označený symbolom „na sklade“ odosielame v deň prijatia objednávky (objednávky prijaté do 14:00). Zásielky doručujeme aj cez Zásielkovňa. Doručenie trvá 1-3 dni. 


Osobný odber

K dispozícií je aj osobný odber. Objednávku si môžete vyzdvihnú
ť na adrese prevádzky e-shopu: Nové Hrádky 396/7, 027 44 Tvrdošín.


Platba

Spôsoby platby
Kupujúci môže platiť nasledovnými spôsobmi:

Dobierka

Kupujúci platí pri prevzatí zásielky - služba je spoplatená sumou 2,50 €.

Platba kartou online 

Prostredníctvom platobnej brány GOPAY - po odoslaní objednávky budete presmerovaný na zabezpečenú platobnú bránu GOPAY, kde zadáte potrebné údaje. Pokiaľ je platba autorizovaná, platba prebehne okamžite. 

Ak kupujúci uhradí objednávku platbu kartou online, poštovné má ZADARMO.


1. Obvyklá dostupnosť tovaru s termínom jeho odoslania je uvedená pri každom produkte na internetovej stránke e-shopu.

2. Predávajúci je oprávnený vyzvať kupujúceho na prevzatie tovaru.

3. Farebné zobrazenie tovaru na monitore nemusí presne zodpovedať reálnym farebným odtieňom ako ich bude kupujúci vnímať v skutočnosti. Zobrazenie farebných odtieňov je okrem iného závislé aj na kvalite zobrazovacieho monitora, resp. iného použitého zobrazovacieho zariadenia. Váha, rozmery a ostatné údaje o tovare obsiahnuté v katalógoch, prospektoch a iných písomnostiach predávajúceho umiestnenými na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho sú udávané výrobcom a môžu sa odlišovať od skutočnosti o ± 1% z uvedenej hodnoty.

4. Kupujúci je oprávnený skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal ihneď po doručení. V prípade zistenia existencie vady tovaru a/alebo v prípade ak zásielka nie je kompletná (nižší počet kusov tovaru, resp. chýba objednaný tovar) je zástupca predávajúceho povinný umožniť kupujúcemu vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe vady tovaru, ktorého správnosť potvrdí zástupca predávajúceho. Na základe takto vyhotoveného záznamu môže kupujúci odmietnuť prevziať dodaný tovar s vadou alebo potvrdiť doručenie tovaru s vadou a následne doručiť záznam predávajúcemu a uplatniť reklamáciu vád tovaru u predávajúceho alebo určenej osoby. V prípade, ak kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar s vadou, všetky účelne vynaložené náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu znáša predávajúci.